Jeżeli jesteś zainteresowany usługami, dzwoń teraz: : Piotr: +48 883 329 871 lub wypełnij formularz

Abonamenty

Abonamenty

Abonament marketingowy

Abonament marketingowy skierowany jest do firm, które potrzebują zewnętrznego, oraz profesjonalnego wsparcia.
Korzyści z takiej usługi dla firmy, są ogromne. Z naszej strony oferujemy:

  • Profesjonalizm
  • Wsparcie
  • Ograniczenie kosztów pracowniczych
  • Raportowanie
  • Stałą cenę
  • Oszczędność czasu
  • Wszyscy specjaliści z dziedziny marketingu w jednym – Social Media ; Digital ; Kreacji ; SEO/SEM

Pakiety, które oferuje nasza agencja są dostosowane do potrzeb klienta. Każdy zestaw pakietu ma określone usługi, ale to Ty i Twoja firma decydujecie, które usługi mają być w zestawie. Pakiety, które przedstawiamy są najczęściej wybieranymi zestawami przez naszych klientów. Dla nas liczą się Twoje cele oraz potrzeby firmy, dlatego zapraszamy do indywidualnej wyceny pakietów oraz usług.

Abonament AD

Dla firm i organizacji, które rozpoczynają swoją działalność lub które ograniczają koszty. Oferujemy wsparcie merytoryczne oraz specjalistyczne przy:

  • Powstawaniu logotypu
  • Powstawaniu strony
  • Opracowaniu kierunku rozwoju firmy oraz strategii marketingu
  • Raportowaniu

Abonament LI

Dla firm i organizacji, które są od kilka lat na rynku i wiedzą jaką mają strategię oraz kierunek działania. W abonamencie LI oferujemy:

  • Raportowanie
  • Nadzór nad narzędziami
  • Audyt dotychczasowych działań
  • Przygotowanie contentu na stronę www
  • Przygotowanie Social Media
  • Współpracę przy strategii sprzedażowej firmy, produktu lub usługi
  • Współpracę przy strategii brandingu lub rebrandingu firmy, produktu lub usługi
  • Współpracę przy optymalizacjach

Abonament AdLife

Abonament Adlife jest dla najbardziej wymagających klientów. Oferujemy tutaj wsparcie we wszystkich działaniach oraz obszarach firmy, czyli:

  • Stałe wsparcie
  • Raportowanie
  • Strategia marketingu
  • Strategia Social Media
  • Prowadzenie Social Media
  • Realizacja kampanii sprzedażowych oraz zasięgowych
  • Nadzór nad narzędziami marketingowymi